Selecteaza Din Fragment Cate Doua Substantive Adjective Verbe Si Pronume


Selecteaza Din Fragment Cate Doua Substantive Adjective Verbe Si Pronume. Selectează, din fragment, câte două: substantive, adjective, verbe şi pronume. cca Question Selectează, din fragment, câte două: substantive, adjective, verbe şi pronume. 2. Din propozitiile de mai jos alegeti si grupati in tabel partile de vorbire cerute: Noua ne place muzica usoara. Lor le-ar trebui o canapea noua. Anei i-am adus o inghetata. Pronume de politețe: (dumneata, dumneavoastră, dumnealui, dumneaei, dumnealor) Pronume reflexiv: Acuzativ: pe sine, se, s- / Dativ: sieși, își, şi-, -şi, -şi- Pronume.



Profesorii s-au străduit să selecteze din fragment câte două substantive, adjective, verbe și pronume. Acestea au fost folosite pentru a crea un text informativ și interesant. Substantivele au servit pentru a descrie obiectele și persoanele, iar adjectivele au fost folosite pentru a oferi detalii despre obiectele și persoanele descrise. Verbele au fost folosite pentru a descrie acțiunile și stările, iar pronumele au fost folosite pentru a se referi la subiectul textului.

În primul rând, profesorii au ales cuvintele "elev" și "școală", două substantive care au fost folosite pentru a descrie persoanele și obiectele implicate în discuție. Apoi, au ales adjectivele "ambițios" și "promițător", care au fost folosite pentru a descrie caracteristicile și calitățile elevului. De asemenea, au ales verbele "excelând" și "învățând", care au fost folosite pentru a descrie acțiunile elevului. În cele din urmă, au ales pronumele "el" și "ei", care au fost folosite pentru a se referi la subiectul textului.

Cu ajutorul acestor cuvinte, profesorii au început să construiască un text informativ și interesant. Ei au folosit substantivele pentru a descrie elevul și școala, adjectivele pentru a oferi detalii despre elev și verbele pentru a descrie acțiunile și stările acestuia. De asemenea, pronumele au fost folosite pentru a se referi la subiectul textului.

Cu ajutorul selectării cuvintelor adecvate, profesorii au reușit să creeze un text informativ și interesant despre un elev ambițios și promițător care excelează și învață la școală. Aceste informații au fost folosite pentru a oferi cititorilor o imagine clară despre subiectul textului.

În cele din urmă, profesorii au reușit să selecteze din fragment câte două substantive, adjective, verbe și pronume. Aceste cuvinte au fost folosite pentru a crea un text informativ și interesant despre un elev ambițios și promițător care excelează și învață la școală. Acesta a fost rezultatul muncii lor.

În concluzie, profesorii au reușit să selecteze cuvintele adecvate din fragment și să le folosească pentru a crea un text informativ și interesant despre un elev ambițios și promițător. Acesta a fost rezultatul muncii lor și al selectării corecte a cuvintelor potrivite.



Recapitulare părți de vorbire - substantivul, pronumele, verbul





Recapitulăm împreună trei dintre cele mai dificile părți de vorbire pentru examen.


Selectează, din fragment, câte două: substantive, adjective, verbe şi pronume. . Idea question from @stefistefi608 - Limba română Idea question from @stefistefi608 - Limba. Selectează, din text, câte două: verbe, substantive, adjective şi pronume. 4. Scrie un cuvânt cu sens asemănător şi un cuvânt cu sens opus pentru cuvintele evidentate in., Selecteaza Din Fragment Cate Doua Substantive Adjective Verbe Si Pronume.

Lorem ipsum is simply dummy text of the printing and typesetting industry.

Load comments

0 Comments