Cum Suntem Imbecilizați Curriculumul Ascuns Al învățământului Obligatoriu


Cum Suntem Imbecilizați Curriculumul Ascuns Al învățământului Obligatoriu. Curriculumul ascuns al învățământului obligatoriu Cum suntem imbecilizați. Curriculum ul ascuns al învățământului obligatoriu – John Taylor Gatto, Ed. Anacronic.. Cum suntem imbecilizați. Curriculumul ascuns al școlarizării obligatorii. Fragment din cartea Cum suntem imbecilizați. Programa ascunsă a școlarizării. Cookie-uri functionale - sunt necesare pentru a naviga pe site, pentru a memora preferințele tale legate de cookies și pentru a permite funcționarea procesului de comandă; . Cookie-uri de analiza - permit analizarea modului cum navighezi pe site în vederea optimizării site-ului;. Cookie-uri pentru publicitate - ne ajută să ne conturăm un profil al intereselor tale și.



Există un curriculum ascuns al învățământului obligatoriu. Acesta constă în învățarea cunoștințelor necesare pentru a deveni un membru al societății. Aceste cunoștințe sunt învățate prin intermediul unor procese educaționale și sunt destinate să ne ajute să devenim cetățeni responsabili. Acest curriculum are la bază învățarea valorilor, a normelor și a unor cunoștințe bazate pe principii științifice. Acest curriculum ascuns ne ajută să ne educăm și să devenim membri activi ai comunității.

Însă, în ultimii ani, acest curriculum ascuns a devenit din ce în ce mai puțin relevant și a fost înlocuit cu un curriculum care se concentrează mai mult pe învățarea unor cunoștințe specifice și pe rezultatele testelor. Acest curriculum, numit "imbecilizare", se concentrează mai mult pe rezultatele testelor și pe învățarea cunoștințelor care se pot folosi pentru a obține punctaje mari. Acest curriculum se concentrează mai puțin pe învățarea valorilor, a normelor și a unor cunoștințe bazate pe principii științifice. Acest lucru are consecințe negative asupra elevilor, deoarece îi împiedică să învețe cum să devină membri responsabili ai comunității.

Unul dintre obiecțiile principale față de acest curriculum ascuns al învățământului obligatoriu este că se concentrează pe rezultatele testelor și nu pe înțelegerea conceptelor. Acest lucru face ca elevii să fie mai interesați să învețe ceea ce este necesar pentru a obține punctaje mari, nu ceea ce le va oferi înțelegerea conceptelor și cunoștințelor necesare pentru a deveni membri activi ai comunității. Această obiecție se poate depăși prin încurajarea elevilor să se concentreze mai mult pe înțelegerea conceptelor și cunoștințelor necesare și mai puțin pe rezultatele testelor.

Un alt obiectiv ar fi că reglementările învățământului obligatoriu sunt prea rigide și limitative. Acest lucru face ca elevii să se simtă restrictionați în ceea ce privește învățarea. Acest obiectiv poate fi depășit prin încurajarea profesorilor și elevilor să exploreze și să învețe în afara cadrului curricular. Aceasta le va permite elevilor să învețe mai mult și să înțeleagă mai bine conceptele.

Un alt obiectiv ar fi că curriculumul ascuns al învățământului obligatoriu nu se concentrează suficient pe învățarea valorilor și a normelor care sunt necesare pentru a fi un membru responsabil al comunității. Acest obiectiv poate fi depășit prin încurajarea profesorilor să își folosească lecțiile pentru a explica și educa elevii despre valorile și normele comunității. Aceasta va ajuta elevii să înțeleagă mai bine ce înseamnă să fii un membru responsabil al comunității.

Un alt obiectiv ar fi că curriculumul ascuns al învățământului obligatoriu se concentrează prea mult pe învățarea cunoștințelor specifice și pe rezultatele testelor și nu se concentrează suficient pe învățarea conceptelor și cunoștințelor bazate pe principii științifice. Acest lucru poate fi depășit prin încurajarea profesorilor să își folosească lecțiile pentru a explica conceptele și cunoștințele bazate pe principii științifice. Această abordare va ajuta elevii să înțeleagă mai bine cunoștințele și să le poată folosi în viața lor de zi cu zi.

Un alt obiectiv ar fi că învățământul obligatoriu nu se concentrează suficient pe învățarea valorilor și a normelor sociale. Acest obiectiv poate fi depășit prin încurajarea profesorilor să folosească lecțiile pentru a explica elevilor importanța valorilor și normelor sociale. Această abordare va ajuta elevii să înțeleagă mai bine cum să devină membri responsabili ai comunității.

Un ultim obiectiv ar fi că curriculumul ascuns al învățământului obligatoriu nu se concentrează suficient pe învățarea cunoștințelor și a conceptelor bazate pe principii științifice. Acest obiectiv poate fi depășit prin încurajarea profesorilor să își folosească lecțiile pentru a explica și educa elevii despre cunoștințele și conceptele bazate pe principii științifice. Această abordare va ajuta elevii să înțeleagă mai bine conceptele și să le poată folosi în viața lor de zi cu zi.

Curriculumul ascuns al

Cum suntem imbecilizați. Curriculumul ascuns al învățământului obligatoriu





Publicistul Ninel Ganea despre volumul "Cum suntem imbecilizați. Curriculumul ascuns al învățământului obligatoriu – John Taylor Gatto", editura Anacronic. activenews.ro/coltul-anacronic/Editura-Anacronic-va-ofera-o-carte-de-exceptie-Cum-suntem-imbecilizati.-Curriculumul-ascuns-al-scolarizarii-obligatorii-John-Taylor-Gatto.-Fragment-din-Capitolul-4-Avem-nevoie-de-mai-putina-scoala-nu-de-mai-multa-142262 Imaginea: Armand Constant Filmările...


Curriculumul ascuns al învățământului obligatoriu Aceasta este cea mai radicală critică a învățământului public, în care John Taylor Gatto ajunge la concluzia ca. , Cum Suntem Imbecilizați Curriculumul Ascuns Al învățământului Obligatoriu.

Lorem ipsum is simply dummy text of the printing and typesetting industry.

Load comments

0 Comments